keskiviikko 25. elokuuta 2010

Kaunistautumista

Ensi viikonloppuna vietämme erään tuttavapariskuntamme häitä, ja minulla ja miehelläni on kunnia toimia juhlissa kaasona ja bestmanina. Tämä viikko on tähän mennessä kulunut hyvinkin paljon hääjärjestelyiden keskellä ja loppuviikko menee niiden kanssa vieläkin tiiviimmin.

Morsiamen kanssa olemme molemmat rakennekynsien ystäviä ja kävin eilen huollattamassa omani juhlakuntoon. Ja totta kai minun piti tulla laittamaan teille niistä kuva.:)


Muuten täällä ei ole kummempia tapahtunut sunnuntain jälkeen. Eteisen remontti etenee pikkuhiljaa ja tänään meidän eteinen saa vaaleansinisen värin seiniin. Appiukko on tulossa vielä auttamaan remontissa, joten ei tarvitse minun miehen yksinään ahertaa. Raasu on tehnyt niin tunnollisesti tätä remppaa ihan yksinään koko loman ajan kun minä olen ollut töissä.

Nyt taidan kuitenkin jatkaa polttarikansion askartelua ja toivottaa teille kaikille mukavaa viikonjatkoa. Palataan asiaan taas hääviikonlopun jälkeen!

4 kommenttia:

  1. Kiva kun olit jälkesi jättänyt blogissani käynnistä!
    Ihania kuvia kotoanne, niin kaunista! Täytyy vielä jäädä ihastelemaan!

    Mukavaa viikon jatkoa ja hääjuhlia!
    -kisu-

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa! Mukava saada lisää lukijoita.:)

    VastaaPoista
  3. Heti tulin vastavierailulle! Oi että miten kaunis on sinunkin kotisi! Jään lukijaksi!

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia ja tervetuloa Marilla!

    VastaaPoista